דוד מחליף חום

דוד מחליף חום הוא טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לכם ליהנות ממים חמים לאורך זמן ארוך יותר, תוך שימור על יעילותו המרבית של הדוד.

בזכות הספירלה הייחודית שבטכנולוגיה זו, המים החמים מתפשטים מלמעלה למטה ומלמטה למעלה, יוצרים זרימה מתמדת שמסייעת להפצת החום באופן אחיד בכל המיכל. התוצאה היא חימום מהיר יותר ומונעת הצורך בזמן חימום ממושך ובמשאבים נוספים. זה גם מבטיח חיסכון בחשמל ובזמן, שני משאר המשאבים החשובים ביומיום.

השימוש בטכנולוגיה חדשנית זו הופך את דוד מחליף חום לפתרון נהדר למשפחות, בתי מלון, מתקני אירוח, ועוד. אם אתם מחפשים לשדרג את המערכת שלכם, הזמינו כבר היום את הפטנט החדיש- דוד מחליף חום ותהנו ממים חמים לאורך זמן ארוך משמעותית מהרגיל.

איך דוד מחליף חום פועל

דוד מחליף חום פועל באמצעות בצורת העברת מים וחימומם, זהו פטנט חדיש שמגביר את חימום המים ומזרז את ההליך וכך מקבלים מים חמים בכחצי מהזמן שהיינו מקבלים אותם ע"י דוד רגיל. בדוד מחליף חום יש ספירלה מיוחדת שמעלה את המים למעלה ולמטה ומחממת אותם תוך כדי.

דוד מחליף חום

שירותי התקנת דוד שמש עם מחליף חום

כדי להשתמש בפוטנציאל השמש לחימום המים בצורה מהירה יותר, ניתן לפנות אל טכנולוגיית החלפת המים. בדומה לדוד החשמל, טכנולוגיה זו יכולה להיות פתרון אפקטיבי לחימום מהיר של המים.

בעזרת התקנת דוד שמש מחליף חום, ניתן ליהנות ממים חמים גם בתקופות לא רק בשיא הקיץ, אלא גם בימים קרירים יותר. הטכנולוגיה החדשנית תורמת לחימום מהיר ויעיל של המים על ידי מנגנון החלפת המים. זה מאפשר לקבל מים בטמפ'רטורה רצויה אפילו לפני תחילת עונת הקיץ, כאשר הצורך בחימום המים משולב באמצעות המנגנון החשמלי הוא פחות.

ישנן מספר תקלות נפוצות לדוד מחליף חום

הדוד עובד לזמן ארוך יותר מהרגיל:

אם נראה שהדוד עובד יותר זמן מאשר בעבר והחמימות לא מגיעה לרמה הרצויה, יתכן כי סתמת אבנית מצויה בגוף החימום. לכן, אם הפרק הזמן בו הדוד מחמים נראה מוגזם, מומלץ לבדוק סתימה ולנקות אותה. לאחר ניקוי, התקנת סנן אבנית תסייע במניעת סיכוי לחזרת הבעיה.

דוד מחליף חום שלא מחמם:

אם אתם נתקלים במצב בו המים לא מתחממים בדוד מחליף חום, זה יכול להיות בגלל תקלה כלשהי. הסיבות יכולות להיות שונות, כוללות תקלות בגוף החימום, טרמוסטט שאינו פועל כראוי, או אפילו סתימה בשני הקצוות של צינור המים.

דליפה מצינור המים החיצוני:

דליפה מצינור המים החיצוני הנכנס לדוד מחליף חום היא בעיה נפוצה. פתרון השבתה כולל פירוק והחלפת החיבור, בהמשך איטום יפתר את הבעיה רוב הפעמים.

המחיר של דוד מחליף חום

כמה עולה דוד מחליף חום זו שאלה נפוצה. אנשים רבים תוהים לעצמם כמה עולה דוד מחליף חום, הרי כידוע הוא יקר יותר מדוד שמש רגיל בגלל הטכנולוגיה המיוחדת שלו שמחממת את המים במהירות ויעילות.

מחירון דודים מחליפי חום משתנה בין חברה לחברה ונע בין 1500-2200 ש"ח.

תיקון דוד מחליף חום

אנו דואגים לתת את מחיר התיקונים המשתלם ביותר, צרו קשר ספרו על התקלה וקבלו הצעת מחיר זולה

צריכים עזרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אל תהססו, צרו איתנו קשר כעת להצעת מחיר

נושאים שעשויים לעניין אותך...